Regulamin

REGULAMIN SKLEPU I PRZYDATNE INFORMACJE


 

Na niniejszej stronie znajduje się oficjalny regulamin sklepu Bludive.pl. Gorąco zachęcamy do zapoznania się z nim. Regulamin nie zawiera żadnych kruczków ani tekstów pisanych gdzieś drobnym maczkiem – bazuje przede wszystkim na obowiązujących ustawach o sprzedaży konsumenckiej. W wielu przypadkach jest nawet korzystniejszy dla naszych klientów. Przypominamy – jesteśmy sklepem przyjaznym i staramy się zapewnić najwyższy poziom obsługi i najkorzystniejsze warunki dokonywania zakupów.


A dla osób, które chcą przypomnieć sobie zapisy regulaminu lub szybko dotrzeć do najważniejszych informacji, przygotowaliśmy specjalne streszczenie. Zawiera ono kluczowe elementy regulaminu napisane w przystępnej formie pytań i odpowiedzi, a także opisuje dodatkowe, przydatne dla klientów kwestie. Należy jednak pamiętać, że streszczenie to tylko szybka pomoc dla klientów, przed złożeniem zamówienia należy zapoznać się z odpowiednimi zapisami regulaminu oficjalnego.

 

 

 

 

Streszczenie regulaminu w formie pytań i odpowiedzi

 

 

Pytanie: Kim jesteście?

Jesteśmy sklepem internetowym, który sprzedaje sprzęt nurkowy. Firma prowadząca sklep Bludive.pl nazywa się Blucommerce, działa na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej nr P/060048/10 i ma swą siedzibę w Szczecinie, przy ul. Duńskiej 27e/13. Działamy rzetelnie, z dbałością o profesjonalne wykonywanie naszej pracy. Liczymy, że skorzystasz z naszych usług i dołączysz do stale zwiększającej się liczby naszych zadowolonych klientów. 


Pytanie: Jak mogę kupić coś dla siebie?

Towary są oferowane na stronie internetowej www.bludive.pl, czasem sprzedajemy również przez portale aukcyjne, takie jak Allegro. Korzystanie ze sklepu jest bardzo proste. Po umieszczeniu towarów w koszyku należy po prostu złożyć zamówienie, wykonując instrukcje wyświetlane na stronie sklepu. Następnie wystarczy dokonać przelewu za zamówiony towar, poczekać na przesyłkę i na koniec cieszyć się ze swojego nowego sprzętu. Możesz też zamówić sprzęt indywidualnie, pisząc do nas wiadomość e-mail.


Pytanie: Widziałem taki sam towar taniej, co wy na to?

Wyślij do nas wiadomości e-mail z linkiem do sklepu internetowego, w którym cena jest niższa. W odpowiedzi zaprezentujemy naszą ofertę, dokładając wszelkich starań, aby była ona bardziej atrakcyjna.


Pytanie: Chcę zrobić większe zakupy, czy otrzymam rabat?

Dołożymy wszelkich starań, aby tak właśnie było. Prześlij wiadomość e-mail z listą potrzebnych towarów, a przygotujemy ofertę specjalną z atrakcyjnym rabatem.


Pytanie: Jakie są koszty wysyłki?

Przeważnie nie ma ich wcale, ponieważ towar dostarczamy gratis Pocztą Polską już dla zamówień już od 150 zł. Wraz ze wzrostem wartości zamówienia, bezpłatne stają się kolejne opcje wysyłki. Dla zamówień od 399 zł można wybrać bezpłatną wysyłkę również kurierem.


Pytanie: Kiedy otrzymam towar?

Przewidywany czas oczekiwania widoczny jest dla koszyka przed złożeniem zamówienia. Ale w praktyce towar jest wysyłany bardzo często tego samego dnia i dociera już w następnym dniu roboczym. Gdyby czas dostawy miał ulec wydłużeniu, na pewno skontaktujemy się i poinformujemy, abyś nie stresował się w oczekiwaniu na przesyłkę. Bardzo rzadko, ale niestety to możliwe, może zabraknąć danego towaru zanim uda nam się wycofać go z oferty. W takiej sytuacji natychmiast się skontaktujemy i podejmiesz decyzję o zmianie zamówienia lub o natychmiastowym zwrocie przedpłaty na Twoje konto.


Pytanie: Czy mogę odebrać towar osobiście?

Tak. Napisz do nas lub zadzwoń, umówimy się na odbiór osobisty. Towar wydajemy w siedzibie przy ulicy Bajana 8a w Szczecinie.


Pytanie: Złożyłem zamówienie, ale zmieniłem zdanie, co mogę zrobić?

Po prostu zmień lub anuluj zamówienie na stronie sklepu. Jeśli zamówienie jest już w fazie realizacji, napisz lub zadzwoń do nas, wprowadzimy odpowiednie zmiany. Jeśli zrobiłeś już przedpłatę, to zwrócimy Ci odpowiednią sumę albo będziesz musiał dopłacić – zależnie od wartości zamówienia po wprowadzeniu zmian. Pamiętaj, że zmiana zamówienia może nie być możliwa w przypadku skafandrów konfigurowanych lub szytych na Twoje indywidualne zlecenie.


Pytanie: Ojej, kupiłem zły model albo rozmiar, pomożecie?

Pomożemy. W ciągu 10 dni od otrzymania towaru odeślij go do nas razem z fakturą zakupu, a wyślemy inny. Pamiętaj, że odsyłany towar musi być w stanie, w jakim go otrzymałeś.


Pytanie: Rozmyśliłem się całkowicie – i co teraz?

Możesz zwrócić towar w ciągu 10 dni od jego otrzymania. Nie musisz się tłumaczyć, taka jest Twoja decyzja i już. Pamiętaj, że odsyłany towar musi być w stanie, w jakim go otrzymałeś - nie może być używany. Nie wymagamy żadnego dokumentu o odstąpieniu od umowy, wystarczy krótka informacja choćby w mailu. Dla miłośników formalności - formularz odstąpienia od umowy zakupu na odłegłość można pobrać TUTAJ. Ale przypominamy, nie jest on przez nas wymagany.


Pytanie: Sprzęt nawalił, muszę go zareklamować, jak to zrobić?

Oferowany przez nas sprzęt nurkowy pochodzi w całości od renomowanych firm i takie przypadki będą niezmiernie rzadkie. Gdyby jednak problem wystąpił, sprawdź czy w twojej okolicy znajduje się zakład serwisowy, który wykonuje obsługę gwarancyjną sprzętu danej marki. Najprościej będzie udać się do nich ze sprzętem i fakturą zakupu. Możesz też wysłać towar do nas, a my wszystko załatwimy. Pamiętaj, aby do reklamowanego towaru dołączyć wszystkie akcesoria, z którymi był dostarczony, a także fakturę zakupu i opis problemu. Oryginalne opakowanie jest wskazane, ale nie jest konieczne. Gdy reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, otrzymasz sprzęt naprawiony, nowy egzemplarz lub zwrot ceny zakupu, zależnie od naszych ustaleń z przedstawicielem producenta. W każdym z tych możliwych przypadków otrzymasz jeszcze zwrot kosztów wysłania do nas reklamowanego towaru. Zanim zareklamujesz towar, najlepiej zadzwoń lub napisz.


Pytanie: Jestem zadowolony z obsługi, co mogę dla was zrobić od siebie?

Och, dziękujemy :-) To, że jesteś zadowolony z zakupu, jest dla nas wystarczającą nagrodą. Natomiast jeśli masz wolną chwilę, możesz kliknąć przycisk Lubię to! w profilu sklepu Bludive.pl na Facebooku. Jeśli zakupiony towar sprawuje się dobrze i jesteś z niego zadowolony, kliknij przycisk Lubię to! na karcie towaru w naszym sklepie, aby polecić konkretny produkt znajomym.

 

 

 

 

 

Regulamin sklepu internetowego BLUdive.pl


§ 1. Dane sklepu


1.1. Sklep internetowy BLUdive.pl, działający pod adresem www.bludive.pl, prowadzony jest przez firmę Blucommerce Zbigniew Piotrowicz, zarejestrowaną w Szczecinie na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej nr P/060048/10.

1.2. Dane firmy:

Blucommerce Zbigniew Piotrowicz

ul. Duńska 27e/13

71-795 Szczecin

NIP 852-165-83-44

REGON 811103330

 

Nr rachunku bakowego 29 1140 2004 0000 3002 7108 9330

SWIFT BREXPLPWMBK

 

Telefon: (91) 81 81 800; 606 623 281

 

§ 2. Zamówienia i dostawy


2.1. Sklep BLUdive.pl prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia przyjmowane są na stronie www.bludive.pl oraz indywidualnie za pomocą poczty elektronicznej bądź telefonicznie.

2.2. Oferta sklepu Bludive.pl może być zamieszczana również w portalach aukcyjnych, takich jak Allegro i eBay oraz serwisach ogłoszeniowych.

2.3. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Do ceny zamówienia dodawane są koszty dostawy podawane dla koszyka. Zamówienia powyżej określonej wartości dostarczane są bezpłatnie.

2.4. Oferta prezentowana przez sklep Bludive.pl nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego.

2.5. O ile strony nie uzgodnią inaczej, do realizacji zamówienia wymagana jest wpłata z góry na konto sklepu. Wpłat można dokonywać bezpośrednio w formie przelewu, bądź korzystając z udostępnionych opcji przelewów ekspresowych.

2.6. Rozpoczęcie realizacji zamówienia następuje niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty lub uzyskaniu potwierdzenia przelewu od operatora szybkich płatności internetowych.

2.6. Status zamówienia można sprawdzać na stronie Sklepu. Ponadto informacje o zmianie statusu są na bieżąco wysyłane przez Sklep w wiadomościach e-mail.

2.7. W przypadku zamówień nieopłaconych w ciągu 10 dni, Sklep może anulować zamówienie.

2.8. Wysyłka towaru następuje w ciągu 24 godzin od zaksięgowania wpłaty w przypadku towarów posiadanych w magazynie.

2.9. Termin wysyłki towaru, który nie znajduje się w magazynie sklepu, uzależniony jest od otrzymania towaru od dystrybutora. Czas wysyłki podany na karcie produktu jest czasem przewidywanym (wyrażonym w dniach roboczych) i nie stanowi gwarancji sklepu. Sklep zobowiązuje się do natychmiastowego poinformowania klienta w przypadku wystąpienia opóźnienia w realizacji zamówienia względem czasu przewidywanego. Jeśli klient nie zaakceptuje opóźnienia, może zmienić zamówienie lub poinformować sklep o rezygnacji z zakupu.

2.10. W sytuacji, gdy Klient zamówi towar, który okaże się niedostępny w magazynie oraz u dystrybutora, Sklep niezwłocznie poinformuje o tym fakcie Klienta. W takiej sytuacji Klient zdecyduje o zmianie zamówienia lub jego anulowaniu.

2.11. W przypadku anulowania zamówienia z powodów opisanych w punktach 2.9 oraz 2.10, Sklep niezwłocznie zwróci należną Klientowi kwotę na wskazane konto.

2.12. Klient może wprowadzać zmiany w zamówieniu do momentu rozpoczęcia jego realizacji. Po rozpoczęciu realizacji zamówienia wszelkie zmiany powinny być przesyłane w wiadomości e-mail na adres sklep@bludive.pl bądź zgłaszane telefonicznie. W przypadku towaru konfigurowanego lub wykonywanego na indywidualne zamówienie, zmiana zamówienia może nie być już możliwa.

2.13. W przypadku każdej zmiany zamówienia, wcześniejsza przedpłata zostaje rozliczona na poczet nowego zamówienia. Nowe zamówienie może wymagać dopłaty ze strony klienta lub zwrotu nadpłaty przez Sklep. W razie nadpłaty, Sklep przystępuje do niezwłocznej realizacji zamówienia i zwraca nadpłatę na konto Klienta. W razie niedopłaty, realizacja nowego zamówienia zostaje wstrzymana do czasu otrzymania stosownego przelewu od Klienta.

2.14. Do momentu wysłania towaru, Klient może anulować zamówienie w całości, kontaktując się drogą elektroniczną lub telefonicznie. Po anulowaniu zamówienia wcześniejsza przedpłata zwracana jest niezłowcznie na konto klienta.

2.14. Jeśli klient złoży zamówienie na wiele towarów, wysyłka nastąpi po skompletowaniu całości zamówienia. Klient może uzgodnić ze Sklepem rozłożenie zamówienia na więcej niż jedną wysyłkę, kontaktując się z obsługą Sklepu. Zależnie od wartości zamówienia, wysłanie towaru w więcej niż jednej przesyłce może wiązać się z dodatkowymi opłatami za dostawę.

2.15. W przypadku widocznych uszkodzeń towaru podczas transportu lub zastrzeżeń co do ilości lub kompletności dostarczonego towaru, należy w obecności pracownika firmy przewozowej spisać protokół szkody, w protokole wpisać datę i godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub braków towaru, a podpisany protokół przesłać do Sklepu. W przypadku niedostarczenia przesyłki w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania powiadomienia o wysłaniu towaru, należy poinformować o tym fakcie Sklep w wiadomości e-mail bądź telefonicznie. Sklep zobowiązuje się podjąć wszystkie niezbędne działania zmierzające do wyjaśnienia sprawy. Sklep ponosi pełną odpowiedzialność za należyte wykonanie usługi dostarczenia towaru przez firmy trzecie. Jeśli uszkodzenia nie były widoczne w momencie odbioru towaru, należy postępować jak w przypadku reklamacji.

2.16. Zakupiony towar wysyłany jest pod adres wskazany przez Klienta w zamówieniu. Istnieje możliwość osobistego odebrania towaru po uprzednim uzgodnieniu za pomocą poczty e-mail bądź telefonicznie.

2.17. Przesyłki dostarcza Poczta Polska lub firma kurierska zgodnie z opcją dostawy wybraną przez Klienta w trakcie składania zamówienia. Wyboru konkretnej firmy kurierskiej dokonuje Sklep.

2.18. Jeśli Klient nie przyjmie przesyłki, towar będzie oczekiwał na odbiór w siedzibie firmy Blucommerce i będzie mógł być wysłany ponownie do Klienta po dokonaniu wpłaty pokrywającej koszt wysyłki towaru.

2.19. Na zakupiony towar Sklep wystawia fakturę VAT i wysyła ją wraz z towarem. Faktura VAT stanowi dowód zakupu i podstawowy dokument używany w razie reklamacji, wymiany lub zwrotu.

2.20. Sklep dostarcza towary na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Wysyłka zagraniczna jest możliwa po uzgodnieniu warunków z obsługą sklepu.


§ 3. Zwrot towaru


3.1. Po otrzymaniu towaru, klient może dokonać jego zwrotu bez podania przyczyny w ciągu 10 dni kalendarzowych. Obowiązują w tym zakresie przepisy Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny) (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.).

3.2. Aby dokonać zwrotu należy poinformować Sklep o rezygnacji z zakupu oraz odesłać towar na adres Sklepu, załączając dowód zakupu (fakturę VAT). Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Nie jest wymagany żaden formalny dokument z oświadczeniem o rezygnacji z zakupu.

3.3. Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym. W szczególności oznacza to, że musi być nieużywany, nieuszkodzony, czysty i kompletny. Ponadto w miarę możliwości powinien być dostarczony w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu.

3.4. Naruszenie warunków opisanych w punkcie 3.3. może spowodować utratę prawa do zwrotu towaru. W takiej sytuacji Sklep odeśle towar na koszt Klienta, po uprzednim uzgodnieniu z Klientem dogodnego terminu na wysłanie towaru. 

3.5. Zgodnie art. 10 ust. 3. Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny) (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.). nie można dokonać zwrotu „świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą”. W związku z tym, nie można dokonać zwrotu towarów wykonanych na indywidualne zamówienie Klienta, takich jak produkty konfigurowane zgodnie w wytycznymi lub szyte na miarę.

3.6. W przypadku zwrotu towaru sklep dokona przelewu należnej kwoty bez naliczania żadnych dodatkowych opłat.


§ 4. Wymiana towaru


4.1. Po otrzymaniu towaru Klient w ciągu 10 dni kalendarzowych może zwrócić się do Sklepu o wymianę towaru na inny.

4.2. W zakresie wymiany towaru obowiązują te same regulacje jak w przypadku zwracania i zamawiania towarów, a także dokonywania zmian w zamówieniach opisane w niniejszym Regulaminie, z tym wyjątkiem, że wszelkie uzgodnienia związane z wymianą towaru powinny być uzgadniane za pośrednictwem wiadomości e-mail lub telefonicznie.


§ 5. Reklamacje


5.1. Sklep ponosi odpowiedzialność wobec klienta za niezgodność towaru z umową, zgodnie z Ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego.

5.2. W przypadku zaistnienia potrzeby reklamowania towaru, Klient może zwrócić się do punktu serwisowego dokonującego napraw gwarancyjnych danego sprzętu lub dostarczyć towar do Sklepu.

5.3. Przed odesłaniem lub osobistym dostarczeniem towaru zaleca się, aby Klient skontaktował się ze Sklepem w celu omówienia przedmiotu reklamacji. Nie jest to jednak warunek konieczny w procesie reklamacyjnym.

5.4. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek za pobraniem. Klient powinien dostarczyć reklamowany towar korzystając z usług Poczty Polskiej, firmy kurierskiej bądź osobiście.

5.5. Dostarczony towar powinien być kompletny, tj. wraz ze wszystkimi elementami dostarczanymi wraz z towarem, chyba że strony uzgodnią inaczej. Dostarczenie sprzętu w oryginalnym opakowaniu jest zalecane, ale nie jest konieczne z punktu widzenia postępowania reklamacyjnego.

5.6. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu oraz opis przyczyny reklamacji wraz z podaniem numeru rachunku bankowego, na który ma nastąpić zwrot ceny towaru w razie braku możliwości jego naprawy lub wymiany.

5.7. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od ich wpłynięcia.

5.8. Towar uznany z wadliwy zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pozbawiany wad. Sklep może również zwrócić Klientowi równowartość ceny produktu. O wyborze sposobu rozstrzygnięcia reklamacji decyduje Sklep w porozumieniu z dystrybutorem lub producentem wadliwego sprzętu.

5.9. Po rozpatrzeniu reklamacji oraz ewentualnego dokonania naprawy lub wymiany, Sklep skontaktuje się z Klientem w celu uzgodnienia dogodnego dla Klienta teminu wysłania towaru. Po uzgodnieniu terminu, Sklep wyśle towar pod uzgodniony adres.


§ 6. Pozostałe


6.1. Sklep zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z przepisami, informacje o zbiorze danych osobowych zostały zgłoszone do Generalnego Inspektora Danych Osobowych.

6.2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego oraz w szczególności Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dni 31 marca 2000 r. Dz.U. nr 22 poz.271) oraz Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego.

6.3. Sklep zobowiązuje się zachowania należytej staranności w celu rozwiązania ewentualnego sporu z Klientem na zasadzie wzajemnego porozumienia. Gdyby porozumienie okazało się niemożliwe, sprawa zostanie rozstrzygnięta na drodze sądowej.

6.4. Sklep oświadcza, że Regulamin został sporządzony w zgodzie z przepisami prawa i nie zawiera klauzul niedozwolonych. Wszystkie postanowienia Regulaminu, które bez świadomości Sklepu mogłyby zostać uznane za klauzule niedozwolone, stają się automatycznie nieważne.

 

 

 

Oferujemy
najniższe
ceny na sprzęt
nurkowy
Jeśli znalazłeś
taki sam
towar taniej:
Opis firmy ApeksOpis firmy Atomic AquaticsOpis firmy Aqua LungOpis firmy AquataOpis firmy CressiOpis firmy KallweitOpis firmy MaresOpis firmy PoseidonOpis firmy SeacOpis firmy SuuntoOpis firmy TechnisubOpis firmy TusaOpis firmy WaterproofOpis firmy Zeagle
Skontaktuj się z nami
lub zgłoś problem tutaj.
Bludive.plDuńska 27e/1371-795 Szczecin
Email sklep@bludive.pl
Telefon (91) 81 81 800606 623 281
fax
GaduGadu gg32605464
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel